Την ανάγκη δημιουργίας απευθείας γραμμής επικοινωνίας μεταξύ Ηνωμένων Πολιτειών και Ιράν για την αποφυγή παρεμβολών από «ακραίους παράγοντες» στη διαδικασία επαναλειτουργίας των Στενών του Ορμούζ υπογράμμισε ο πρωθυπουργός του Κατάρ, Σεΐχης Μοχάμεντ μπιν Αμπντουλραχμάν αλ-Θάνι, εκτιμώντας παράλληλα ότι η χώρα του θα επανέλθει σε κανονική παραγωγή υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) μέσα σε λίγες εβδομάδες.
Ο πρωθυπουργός του Κατάρ δήλωσε στους Financial Times ότι η συμφωνημένη από τις δύο πλευρές γραμμή επικοινωνίας είναι κρίσιμη για την αντιμετώπιση της παραπληροφόρησης και για τον συντονισμό επιχειρήσεων αποναρκοθέτησης στην περιοχή.
Όπως ανέφερε, η απουσία τέτοιου μηχανισμού θα μπορούσε να επιτρέψει σε «οποιονδήποτε να προκαλεί σύγχυση» στις ναυτιλιακές επικοινωνίες, στέλνοντας ψευδείς…







