Το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας ανακοινώνει ότι οι εταιρείες Chevron και HELLENiQ ENERGY υπέβαλαν επίσημο αίτημα για τη συμμετοχή της Chevron στην παραχώρηση ΠΕΡΙΟΧΗ 10 (Block 10), η οποία βρίσκεται στα ανοιχτά του Κυπαρισσιακού Κόλπου, στη ...

Νέες επιθέσεις στο Ιράν προανήγγειλε για απόψε ο Ντόναλντ Τραμπ, μέσω ανάρτησης στο Truth Social. Ο Αμερικανός πρόεδρος τόνισε πως στόχος των ΗΠΑ είναι να καταλάβουν το νησί Χαργκ και άλλες ενεργειακές εγκαταστάσεις της Τεχεράνης, «όπως ακριβώς κάναμ...

Ή θα οργανώσουμε την επιστροφή, ή θα συνηθίσουμε την απουσία. Η Θεσπρωτία πλησιάζει το όριο των 40.000 κατοίκων. Δεν είναι απλώς αριθμός. Είναι προειδοποίηση. Το 2011 η Περιφερειακή Ενότητα Θεσπρωτίας είχε 43.587 κατοίκους. Το 2021 είχε 40.804. Την 1...

Η Θεσπρωτία χρειάζεται ανθρώπους με όραμα, τόλμη και ουσιαστικό πολιτικό λόγο. Η παρέμβαση του Σωτήρη Γιάκη για το ΞΕΝΙΑ και το Πανεπιστήμιο δεν είναι μία ακόμη πολιτική δήλωση. Είναι μια κραυγή ευθύνης για το μέλλον της Ηγουμενίτσας και της Θεσπρωτί...

Νέες επιθέσεις στο Ιράν προανήγγειλε για απόψε ο Ντόναλντ Τραμπ, μέσω ανάρτησης στο Truth Social. Ο Αμερικανός πρόεδρος τόνισε πως στόχος των ΗΠΑ είναι να καταλάβουν το νησί Χαργκ και άλλες ενεργειακές εγκαταστάσεις της Τεχεράνης,...

Οι επενδύσεις στην ενέργεια αποτελούν την πιο παραγωγική και αποτελεσματική μορφή κοινωνικής πολιτικής, δήλωσε, μεταξύ άλλων, ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών και πρόεδρος του Eurogroup Κυριάκος Πιερρακάκης, σε συνέντ...

Η αξιοποίηση της εθνικής ρήτρας διαφυγής για την ενέργεια, με στόχο επενδύσεις που ενισχύουν την ενεργειακή επάρκεια και μειώνουν το κόστος για πολίτες και επιχειρήσεις, η δημοσιονομική πορεία της ευρωζώνης, καθώς και η χρηματοδότ...

Σε νέα εκκαθάριση των ληξιπρόθεσμων οφειλών προς το Δημόσιο προχωρά η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, εντάσσοντας επιπλέον χρέη ύψους 6 δισ. ευρώ στην κατηγορία των «ανεπίδεκτων είσπραξης» έως το τέλος του 2026. Σύμφωνα με το επι...

Το YouTube επαναφέρει τη συνομιλία μέσα στην εφαρμογή, με σύστημα προσκλήσεων και αποκλειστικά περιεχόμενο YouTube. Δες πώς δουλεύει η νέα λειτουργία. Συνεχίστε την ανάγνωση στο Techblog.gr Πηγή...

Ερευνητές ανακάλυψαν ότι ο χυμός πορτοκάλι που καταναλώνεται σε καθημερινή βάση αλλάζει τη γονιδιακή δραστηριότητα που συνδέεται με τη λειτουργία της καρδιάς και του μεταβολισμού. Στη μελέτη 20 υγιείς ενήλικες έπιναν περίπου 2 φλιτζανάκια χυμό πορτοκ...