Αρχική / Tech / iPhone: Γιατί πληρώνεις διπλάσια τιμή απ’ ό,τι ένας Αμερικανός

iPhone: Γιατί πληρώνεις διπλάσια τιμή απ’ ό,τι ένας Αμερικανός



Γιατί τα iPhone είναι πιο ακριβά εκτός ΗΠΑ; ΦΠΑ, δασμοί, ισοτιμίες και η στρατηγική περιθωρίου της Apple εξηγούν τη μεγάλη διαφορά τιμής.

Συνεχίστε την ανάγνωση στο Techblog.gr



Πηγή